Rabu, 20 April 2016

Cara Turun Berat Badan dengan Herbalife

Salam Warahmah.

Apa khabar hari ini? Saya banyak terima email dan juga Whatsapp ramai yang serius untuk mulakan Program Turun Berat Badan dengan Herbalife.Ada juga yang minat untuk Kuruskan Badan Sebelum Raya.

Soalan = Apa sebenarnya Herbalife ini?

Herbalife adalah Nutrisi Selular pemakanan sihat, tinggi dengan Nutrisi dan Zat yang boleh membantu badan kita menurunkan berat badan, dengan kaedah pengawalan kalori pemakanan setta paling penting ada pemantauan daripada Jurulatih atau kita panggil sebagai Coach Herbalife.

Soalan= Apa Kepentingan Coaching Herbalife?

Pernah ker kita melihat perlawanan bola sepak? Saya dan keluarga pernah menonton filem Ola Bola yang menunjukkan kepentingan hasil bergantung kepada ilmu yang betul, kerjasama yang utuh dan juga peranan jurulatih menasihati, memantau hasil dan juga memberikan inspirasi kepada kita untuk berjaya.

Soalan = Boleh tak saya dapat Coaching Turun Berat Badan Tanpa gunakan program Herbalife? 

Maaf ya, saya tidak tahu cara lain, saya pentingkan hasil pelanggan saya, kita ada pelan pemakanan seimbang dengan Nutrisi dan Protein secukupnya.Saya pun dahulu macam macam juga cuba tak ada hasil pun.

Soalan = Kenapa perlu ada Coach Turun Berat Badan dengan Herbalife?

Beza Ada Coach dengan buat sendiri seperti mengaji, Al Quran beli dan berguru belajar mengaji berbeza, boleh ker kita beli sendiri Al Quran dan terus mahir baca secara tartil tanpa Guru? Kena faham adab menjadi pelajar supaya ilmu diberkati.

Contoh kedua bila sakit pergi beli ubat di Farmasi tanpa merujuk nasihat doktor, bukan semua demam sama ya.Salah makan terus merana ya.
Sebab itu perlu berguru pada yang pakar dalam bidangnya.
Saya walaupun Doktor pun Gemuk juga sebab jahil bab pemakanan sebelum ini, kalau ikutkan nafsu semua kita bedal setinggi mana ilmu kita pun pasti ada ruang penambahbaikan.

Soalan= Bagaimana Saya ingin dapatkan Cara Turun Berat Badan dengan Herbalife?

 Pertama saya perlu pastikan anda tidak dalam Program Pemantauan dari Coach Herbalife sedia ada dan juga tidak aktif mendaftar sebagai Ahli Herbalife 2 tahun terkini.

Kedua saya hanya Fokus kepada Pelanggan yang SERIUS SAHAJA, yang ingin Turun Berat badan dan SEDIA DILATIH sahaja, saya akan pantau sama sama dengan hasil yang diiginkan.

Boleh Hubungi saya untuk tindakan seterusnya

Dr Kamarul
Ahli Bebas Herbalife
Shah Alam
0162090812
kamarulklang@yahoo.com

Tiada ulasan:

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812