Selasa, 18 September 2018

Teamix Herbalife

Salam Warahmah, hari ini saya nak share kelebihan menggunakan Herbalife Teamix untuk Program Pengurusan Berat Badan.

Ramai yang hubungi saya untuk kuruskan badan, nak cari teh untuk kurus.Saya cakap kalau nak kurus kena guna Herbalife Shake sebab ia ganti makanan.
 Selain ini ada juga fungsinya sebagai anti oksida, Ektrak teh hijau memang sangat bagus, dah lah rendah kalori tinggi antioksida pula.

Saya biasanya suka minum Teamix ini panas panas, bangun pagi terus ambil selepas minum Herbalife Aloevera kita boleh minum Teamix.

Kalau kita bersenam kita boleh juga minum teh ini, saya suka letak sedikit ais bagi sejuk sikit lepas bersenam.

Dari segi perasa setakat ini Herbalife Malaysia ada 2 jenis Teamix

1) Teamix Lemon and Hibiscus


Teh ini rasa lemon dan ada campuran bunga raya, letak satu sudu untuk satu cawan ataupun kalau nak guna botol 2 liter herbalife pun ok juga letak satu hingga 2 sudu herbalife.

2) Teamix Peach


Teh ini perasa buah peach, rasa manis sangat sedap jugak, cuma kalau nak guna try letak sikit dahulu sebab dah pekat rasanya.Saya suka juga bagi sejuk letak ais dan kalau nak best lagi boleh campur dengan aloevera manggo atau mandari pun sedap.




Tea Mix




















Untuk memberikan kecerdasan dan juga sebagai pengurusan berat badan
Campuran teh segera kalori rendah yang enak ini membantu anda kekal bertenaga dan segar sambil anda menguruskan berat badan anda.
Mengandungi antioksida dan teh hijau termogenik
Boleh dinikmati panas atau sejuk
Low-calorie instant tea mix helps you stay energised and refreshed while you manage your weight. Includes antioxidant and thermogenic green tea. Enjoy hot or cold

Tiada ulasan:

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812