Ahad, 22 Mac 2020

Pengenalan Diri

Ingin Mulakan Program Coaching Turun Berat? Klik link dibawah ini

http://programmisikurus.wasap.my

 Hubungi Dr Kamarul Aisyah 0102098020 (Whatsapp / Call)


Salam Warahmah dan Salam Sejahtera... Salam Perkenalan

 Nama Saya Coach Dr Kamarul, seorang graduan Perubatan MBBS IUA KRT. Saya merupakan Pengarah Wellness Solution dan Pemilik Raudhah Wellness Centre Shah Alam.Saya sudah menjadi Bos Sendiri Semenjak 2010 dan Menghadiri Seminar dan Conference Perubatan Antarabangsa, Fokus kepada Preventive Medicine (Perubatan Pencegahan)

Sudah Berumah Tangga Bersama Isteri Tercinta Siti Aisyah Patthi, Seorang Graduan Kejuruteraan Elektrik Universiti Bristol dan Mantan Jurutera Syarikat Minyak Terkemuka.

 

Kami memiliki 3 orang cahaya Mata setakat ini, Abang Long Riduan Atief dan Raudhah, Banyak masa Bekerja dari Rumah, memiliki Perniagaan di 7 Negara dan Suka Melancong dan Mengembara sambil menikmati keindahan dan kebesaran Alam Ciptaan Allah.

Anda Kurus tapi Perut Buncit? Makan kurang tetapi berat badan naik mendadak? Tertekan dengan berat badan yang tidak terkawal dan nafsu makan yang membuak buak? Sudah Bosan dengan Kegagalan Diet Sebelum ini?


Mungkin Kisah Saya boleh memberikan Inspirasi kepada Anda untuk BERUBAH



Sebelum ini saya cepat letih, jalan kurang bertenaga, dan obese 125kg Alhamdulillah Selepas mengamalkan nutrisi ini saya bertambah sihat dan ceria, bonusnya saya berjaya TURUN 50kg lemak menggunakan program Herbalife  (Hasil Tidak Tipikal)

Sebelum diperkenalkan dengan Herbalife, Saya memang suka sangat makan dan ketagih Nasi Berpingan pinggan, Junk Food dan Dessert, Burger Jumbo dah jadi seperti kemestian.Saya tahu ia amat tidak Sihat dan saya mencari solusi yang terbaik bagi medapatkan Hasil yang diinginkan TANPA UBAT UBATAN, SUNTIKAN atau CRASH DIET

Alhamdulillah SEGALANYA berubah selepas saya bertemu Coach saya Puan Aishah Harun, saya bermula Program Gaya Hidup Sihat dan Berjaya TURUNKAN berat Badan saya 50 kg!

Perjalanan bagi mendapatkan Hasil ini memerlukan keazaman yang kuat, saya amat bersyukur kerana konsep ini kita ada COACH yang akan membantu kita memberikan semangat dan jalan terbaik untuk kita berjaya, walaupun saya merupakan seorang Doktor Perubatan, saya tetap OBES kerana Gaya Hidup tidak Sihat.

Sebagai panduan boleh baca kisah sebelum herbalife sebagai inspirasi = klik disini






Isteri Saya, Puan Siti Aisyah juga mengamalkan Herbalife dan Gaya Hidup Sihat, Alhamdulillah Berjaya Turun 19kg dan rasa ceria gembira setiap hari (Hasil Tidak tipikal)

Kami berdua adalah Jurulatih yang membantu masyarakat kita yang memerlukan coaching Turun Berat Badan, Naik Berat Badan dan Nutrisi Luaran.

Kami Bukan Jurujual Herbalife, beza juru jual adalah individu yang hanya menjual produk tanpa menggunakan produk itu sendiri, kami melatih pelanggan kami mendapatkan hasil yang diingini bersama panduan penggunaan, ilmu yang diperlukan dan perkhidmatan sokongan.

Berapa Harga Herbalife? Saya akan nasihatkan harga bergantung kepada Budget makanan harian anda dan juga berdasarkan target penurunan yang diinginkan.Kami ada Program yang sesuai untuk pelajar, Suri Rumah yang sibuk, Pekerja dan juga Para Pesara.

Selepas mendapat peluang menjadi sihat, saya membuat keputusan untuk meneruskan misi nutrisi dengan membantu ramai menjadi Sihat Ceria dan Gembira Setiap Hari.





 Setiap hari Misi Kami ingin membantu masyarakat Malaysia melalui Kelab Nutrisi dan Juga Wellness Centre Kami, Kami ada Fit Challenge, Weight Loss Challenge, Online Coaching dan Juga Health Talk bagi memudahkan Customer Baru kami mendapat coaching terbaik dari kami


Anda SERIUS Berubah?

Ingin Mulakan Program Coaching Turun Berat? Klik link dibawah ini

http://programmisikurus.wasap.my

 Hubungi Dr Kamarul Aisyah 0102098020 (Whatsapp / Call)



Fi Riayatillah
Dr Kamarul

Tiada ulasan:

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812