Selasa, 6 Mei 2014

Diet Tanpa Lapar


DIET TANPA LAPAR?

Program Penurunan Berat Badan yang betul akan menyeimbangkan sistem tubuh badan TANPA membuat kita menjadi LAPAR dan PEMBUANGAN LEMAK berlaku dengan CEPAT 

Apa bezanya sekiranya kita BERDIET untuk TURUN BERAT BADAN?

Biasanya apabila kita mula BERDIET kita akan mula mengurangkan makanan harian, termasuk mengurangkan jumlah NUTRISI yang diperlukan untuk sistem badan.

Apa yang berlaku seterusnya ? Badan menerima nutrisi yang kurang dan kurang nutrien dan hasilnya mereka mula KEHILANGAN JISIM OTOT. Dalam erti kata lain kita memakan OTOT kita Sendiri!. Apabila kita berhenti berdiet, Kita kembali makan seperti sebelum ini TETAPI Kita mempunyai KURANG JISIM OTOT dan ini menyebabkan kita akan kembali ke tubuh badan asal sebelum diet atau yang paling teruk berat badan kita jadi berganda bertambah!
 


Mengapa Sistem Penurunan Berat Badan Herbalife berbeza?

Sistem Penurunan Berat Badan Herbalife adalah berbeza kerana ia benar-benar memberi keperluan badan kita dengan betul , jadi kita TIDAK LAPAR

Apa yang berlaku apabila anda tidak menyerap nutrien ? Pertama sekali, anda mula berasa seperti anda memerlukan lebih banyak makanan - peningkatan selera anda seperti juga keinginan anda . Ini adalah reaksi biologi yang mudah: badan anda tidak menyerap nutrien supaya otak anda berkata "Saya tidak mendapat nutrien yang mencukupi , saya mesti lapar" , jadi anda mengidamkan makanan dan anda makan lebih banyak - tetapi anda tidak pernah berpuas hati . Anda kemudiannya menjadi penat daripada kekurangan pemakanan. Apabila villi anda tidak sihat , badan anda difikirkan ia kelaparan dan kedai bukannya lemak terbakar.

Produk-produk Herbalife adalah Nutrisi Selular . Hanya memakan makanan yang baik dan menambah pemakanan tambahan tidak akan membuat apa-apa perbezaan kepada cara anda rasa jika badan anda tidak dapat sepenuhnya dihadam dan menyerap semua nutrisi yang anda makan.


Sebab sebenarnya kebanyakan orang menjadi berat badan berlebihan adalah disebabkan oleh “KEKURANGAN ZAT” pemakanan. 
Apabila anda tidak memberi makan badan dengan betul ia keinginan makanan yang banyak ia sebenarnya keperluan ; badan kita keinginan GULA dan LEMAK. Orang sering berputus asa diet atau " CHEATING" kerana mereka tidak tahan dengan rasa LAPAR . Ia menjadi terlalu SUSAH dan PERIT dan Kita akan BERHENTI dan GIVEUP!

Tidak kira bagaimana baik pemakanan anda , jika anda tidak menyerap nutrien – Ia seperti membazir!

Dalam usus kecil anda terdapat jejari-jejari seperti dipanggil villi atau villus . Adalah melalui villi ini penyerapan berlaku.

Saban tahun demi tahun , villi anda menjadi rosak dan pecah Perkara-perkara yang merosakkan villi anda termasuk:


Nutrisi Sellular Menggunakan ilmu yang diperolehi dari Kejayaan Dunia Botanikal, sepanjang 6000 tahun.Pemakanan makanan dari sumber Asli tanpa pengawetan, racun dan juga reaksi kimia yang membahayakan kita seperti yang terdapat di makanan generasi sekarang seperti makanan segera, makanan yang diproses dan makanan diawet.
 Pemakanan Herba dengan menggunakan teknologi moden yang terbaik untuk membantu badan kita membersihkan dan menyahtoksik supaya sel-sel - unit hidup paling kecil - boleh sebagai disuburkan sepenuhnya yang mungkin.
 Ini membolehkan sel-sel untuk berkembang, menambah pembaikan dan untuk melaksanakan fungsi mereka dengan kecekapan yang terbaik supaya kita RASA dan KELIHATAN lebih BAIK dan lebih mampu untuk MENCEGAH dan MELAWAN PENYAKIT. Apabila badan bermula untuk membersihkan dirinya daripada toksin dengan lebih cekap dapat menyerap nutrisi .

Sekiranya kita ingin mengekalkan berat badan kita supaya sentiasa IDEAL, kita perlu pastikan kita memberikan terbaik kepada Fungsi Sel kita supaya badan kita boleh membina semula VILLI yang lebih SIHAT seperti kita berada di zaman muda / kanak kanak dahulu

Mencari Solusi diet tanpa berlapar? Klik disini 

Tiada ulasan:

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812