Selasa, 18 September 2018

Harga Terkini Produk Herbalife Malaysia 2018

Salam Warahmah, semoga hari ini sihat ceria dan gembira.

Ramai yang bertanyakan kepada saya mengenai harga produk Herbalife, ada perubahan ker?

Produk Herbalife bergantung kepada kos dari Kilang pembuatannya, kemudiannya ada packaging & handling dan penghantaran di seluruh negara herbalife beroperasi bergantung kepada jarak dan cukai tempatan.


Kalau kita di Malaysia, ketika GST dikenakan memang harga produk Herbalife ada berbeza sedikit, ada penambahan 6% GST untuk semua produk Herbalife. Kalau anda mencari harga mestilah merujuk kepada Member Herbalife yang aktif untuk dapatkan harga terkini yang lebih tepat.

Selepas Kerajaan Malaysia memansuhkan Cukai GST, Harga produk herbalife pun diselaraskan juga dengan memansuhkan 6% daripada harga runcit produk, kalau berurusan dengan kami, semua harga akan updated dengan senarai terkini.

Ada juga yang bertanya selepas adanya SST, harga terkini produk Herbalife Malaysia ada perubahan ker?

Selepas SST setakat ini belum ada apa apa perubahan dari segi harga, Alhamdulillah Produk Herbalife tidak dikenakan cukai SST kepada pengguna. Namun ada kemungkinan harga akan turun atau naik bergantung kepada harga kos asal dari kilang pengeluaran, transport dan handling produk sehingga sampai ke tangan pengguna.

Paling penting adalah dapatkan Harga yang terkini dari Member Herbalife yang Sah. Sekiranya anda belum ada lagi Coach bolehlah contact saya untuk dapatkan harga tersebut.

Sebelum memulakan mana mana program kita perlulah jelas sebab apa kita ingin memulakannya, sebab sebagai coach saya dan isteri akan sesuaikan mengikut keperluan dan bajet pelanggan kami yang ada latar belakang berbeza-beza, dari student, suri rumah, pekerja, peniaga dan pesara pun ada semuanya boleh jadi lebih sihat dan ceria setiap hari.




Dr Kamarul
Herbalife Independent Member
0162090812

Tiada ulasan:

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812