Sabtu, 17 Januari 2009

Training & Ulang Tahun Ketiga Herbalife Malaysia

Hari nie saya join training sempena ulang tahun ketiga Herbalife di Malaysia.First time gak join event sebesar itu, memang banyak pengalaman yang dikongsi bersama dengan para distributor sehinggalah ke supervisor dan leadership team.Inilah masanya kita mendapatkan peluang dan ilmu perniagaan dan latihan kerjaya, tidak semestinya digunakan untuk menjual produk herbalife semata-mata, tapi boleh juga diaplikasikan dalam kehidupan.Ramai juga nampak bangsa kita mula sedar betapa pentingnya mencari rezeki dengan berniaga kerana sumber pendapatannya adalah 9/10 menurut Islam.
Dapat juga berpeluang bergambar dengan CEO Herbalife Malaysia, VIP Guest dan juga para supervisors.Cara penggunaan produk, cara mencari peluang perniagaan dan peluang networking didedahkan.
Yang nie Dato Ronie Tan, CEO Herbalife Malaysia, individu korporat yang membawa herbalife ke Malaysia dengan jayanya.

Bersama dengan Millionaire Team Member, Mohd Fadzil Muda.Memang beliau seorang peniaga yang berjaya, siap ada BMW sendiri heheh... tahniah.

Mereka berdua yang aktif dalam Online Training
Laporan seterusnya akan menyusul kemudian.............

4 ulasan:

Allen Peter berkata...

Salam Kamarul. Saya sangat impress kesungguhan tuan dalam mengubah gaya hidup kepada yang lebih sihat. Turun 40kg adalah pencapaian yang sangat membanggakan. MasyaAllah! Alhamdulillah! Semua kembali dengan izin Allah.
Saya juga sangat suka pada Blog tuan yang penuh dengan info2 yang sangat berguna kepada pembaca. Inspirasi bagi ramai orang.
Teruskan usaha ikhlas dan teruskan menolong orang lain dengan apa cara sekali pun.
Terus terang saya belajar banyak dari tuan walaupun hanya berjumpa sekejap pada 17Jan lepas.
Semuga Allah sentiasa memberi petunjuk kepada kita semua.
Wassalam
Allen Peter
allen-peter.blogspot.com

Dr Kamarul berkata...

Salam Warahmah Saudara Allen, boleh panggil saya kamarul saja..

Terima Kasih for the support.Kita sebagai muslim mempunyai kewajipan membantu sesama kita, sepertimana pepatah arab " Al Aklu Salim Fi Jismi Salim" bermaksud akal yang sihat berasal daripada jisim tubuh badan yang sihat.

Tujuan saya ambil produk tersebut adalah memperbaiki kesihatan diri, dan sekarang adalah dalam proses membantu rakan-rakan dan masyarakat dalam meningkatkan tahap kesedaran kesihatan.

Semoga teruskan usaha murni ini...

ahmad izzuddin berkata...

salam.. syabas kamau.. ari tu ana tgk gambar tk bape perasan.. mokhtar ada bgtau.. tahniah.. tak sabar rasa nk jumpa anta.. tk sabar nk tgk dgn mata kepala dan mata2 yg laini.. haha.. nanti ana pegi ngan mokhtar..

Dr Kamarul berkata...

Salam Mad...

Ingat yer... syarat jadi pemimpin apa? mesti sihat tubuh badan kan hehehe.. masih ingat perbincangan kita dulu...

Jom jumpa.. nak ajak aziz sekali... tengok next weekend cammana..

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812