Ahad, 3 Jun 2012

Percutian di Tokyo Herbalife Asia Pasifik 2012

Salam Warahmah.. Alhamdulillah sekarang berada di negara matahari terbit, Jepun.Kami qualified percutian percuma, kalau tahun lepas ke Gold Coast, Australia, Tahun ini ke Tokyo Jepun.

Saya bawa Aisyah Isteri Tercinta bersama anak kami Baby Riduan.. Flight Japan Airlines. memang best layanan mereka ketika dalam penerbangan.. sangat menjaga keperluan kalau kita ada baby..

Teringat masa kat sudan dulu.. ada saudara yang kerja industri petrolium.. Anak Pak Sab. mengatakan pada tahun 2011 dulu, Kalau ada peluang berjalan.. Jepun antara yang paling terbaik.. sebab banyak tempat untuk kita ziarah.. namun ramai yang tidak mampu sebab kosnya tinggi..



Bayangkan hari ini sahaja kami makan tengahari untuk 2 orang 2000 Yen = Hampir RM 80.. untuk orang kebanyakan mereka pasti terperanjat.. tapi saya Alhamdulillah syukur masa kat sudan dulu ayam RM40 sekilo.. memang tahu betapa tingginya nilai rezeki yang kita ada...


Mee Udon bersama Tempura Udang


Hari kedua kami akan ke Mount Fuji Pula.. insya Allah nantikan sharing seterusnya.

Kepada yang ingin memulakan program nutrisi (Turun/Naik Berat Badan atau Tingkatkan kesihatan) boleh isi form diatas.. maaf saya tidak dapat jawab phone masa di jepun.. boleh email atau FB

Tiada ulasan:

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812