Ahad, 26 April 2015

Anniversary Retreat Hilton Kuala Lumpur Part 4, Evening Canapes Cocktail Executive Lounge

Income applicable to the individuals (or examples) depicted and not average.

Sambung dari Entri sebelum ini, pada jam 6.30 petang kami turun semula ke Executive Lounge untuk minum petang merangkap Dinner juga.Kami muslim jadi kami tidak minum minuman alkohol.


 Kami ambil tempat yang sama tadi, dan mula makan, cuma kali ini kami ambil sedikit demi sedikit, ambil masa sikit, saya sempat Solat Maghrib dan sambung balik untuk lengkapkan dessert.

 Pada jam 6pm-8pm ada disediakan Hot and Cold Canapes, dan Minuman.

Biskut untuk dimakan bersama Cheese




 Epal Hijau dan Epal Merah

 Winter Melon Soup

 Fried Shrimp
 Chicken Teriyaki With Scallop

 Fried Macaroni
 Sushi and Fruits

 Appetizers
 Fresh Salad
 Cappucino
 Saya suka sangat sushi!

 Mince Beef Tacos

 Saya suka suasana semasa Evening Canapes, staff Hilton yang bertugas sangat teratur, makanan yang habis ditambah segera dan kami dilayan dengan baiknya.Peluang untuk kita bersembang bersama rakan perniagaan dan juga boleh berehat sambil menikmati suasana matahari tenggelam.

Polisi Hilton Kuala Lumpur, kita boleh bawa anak anak kecil kita ke dalam Lounge, Family Friendly tetapi kita kena pastikan anak anak kita terkawal, kalau menangis atau berlari kalau boleh kita uruskan dengan baik bagi menjaga privasy tetamu disini.

Kepada Tetamu yang memiliki Hilton HHonor Diamond, akses kepada Lounge ini adalah percuma,kepada tetamu HHonor Gold hanya akan diberikan akses apabila kita dapat Upgraded ke Bilik Level Executive Sahaja.

Kita boleh juga bawa tetamu masuk dengan membayar RM 58++ dan pastikan tetamu kita berpakaian Smart Casual dan Merokok dilarang disini.

Kita Sambung ke Part 5, HiltonTurn Down Service





Hubungi saya untuk Program Pengurusan Berat Badan, Sarapan Sihat dan Rendah GI
Dr Kamarul 0162090812 
Herbalife Independent Member

Tiada ulasan:

Pengurusan Berat Badan ? Dr Kamarul 0162090812